Tips!?

Lider av kraftig sömnbrist...
I HELGEN SKA JAG TA IGEN DE, Tills dess äre bara å härda!

Nemo har fortfarande Diarré :( Va äre för fel undrar jag, varför går de inte över??
Diskuterade med min brorsa igår, och vi kom fram till att under Nemos 5 år han har levt har han haft diarré EN ENDASTE GÅNG, men de gick över innan dagen va slut!
Thule har haft Diarré ca 3 gånger på dom 9 år jag har haft honom!
Men nu undrar jag varför Nemos inte går över :(

Va äre för fel?? :(

Är det någon som har nå tips hur man kan få de att gå över?
Mer än att gå ut så ofta och mycke som möjligt, proppa i han torrfoder...
Jag vill och hoppas verkligen de går över idag så jag får sova utan att springa ut en natt till , inatt vare värre än igår natt, å kallt vare :-( BURR!

Maja vaknade bara nåra gånger men de va rätt så lätt att söva om henne , så hon va en ängel i natt <3
Thule han sov som en sten hela natten, bästa ängeln <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge honom majsvälling det är bra mot allt :)

2009-09-30 @ 10:03:33
Postat av: Anonym

Kokt ris är bra, det fungerar även bra om man doppar en påse grönt the i vattenskålen :)

2009-09-30 @ 10:13:03
Postat av: Anonym

kokt ris eller risavkok.

2009-09-30 @ 11:38:24
Postat av: sari

har du testat med att ha honom fastande i ett par dagar? det brukar veterinärena ordinera när man ringer dom.



sen dessa förslag som du redan fått tex ris o så..

det är ju bra.



jag fick ge min hund ris och tonfisk.. han hade nån inflammation i tarmen eller något sånt.

fil binder magen på ett sätt, så det kan du ju också prova :)



hoppas doggen din blir bra i magen snart! inge kul o springa ut om nätterna.



kram

2009-09-30 @ 11:59:56
URL: http://stolvanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0