Thule ska få ett eget!

Nu äre dax!
Thule ska få ett eget lektält!
Han ÄLSKAR Majas Prinsesstält, och Nu ÄLSKAR Maja de åxo!
Hon sitter därinne och leker o ligger å gosar å rullar runt å myser där varje dag!
Men de passar sej inte att en vill mysa å ha de fräscht å den andre vill tugga ben, drar in grus/blöter ner efter regninga promenader mm
Och jag älskar dom båda lika mycke!
Så därför måste Thule få ett eget! :-D

Han ska få ett sånt här : Lite mer pojk :P



Förresten så går de såå snabbt, Maja promenerar nu med sin läragåvagn!
Hon vandrar längs med möbler m m
Hon släpper taget och tar tag i nytt tag på andra sidan, tex från soffa till vardagsrumsbord m m
StorTjejen MIN!<3

Nu måste jag rusa på toa!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh va duktig hon är! :)

Snart går hon. Då får du det du gör kan jag lova! ;)

hehe sött att han ska få ett eget lektält...

Kram

2009-09-15 @ 20:17:20
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0