SKÖNA SÖNDAG!

En superhärlig helg har det varit!
Vilket kanonväder de va igår, Hur varmt som hellst :-D
Killar som satt nere vid vattnet utan tröja tillochmed!
Vi har varit o matat ankor, lekt på stranden & i lekparken m m
Thule har badat, de e så skönt att han går att ha lös även fast de e folk runtomkring :-D
Han simmade långt ut i nydala sjön..=)
Nemo grävde gångar i sanden.. MYYYS!

Har även fått gjort en hel del i Majas rum, ALLT ska göras om där & sängen ska flyttas in, HJÄLP, de känns hemskt och jttejobbigt att inte sova med henne i samma rum :(
Att hon ska sova ensam i ett eget stort och tomt rum , fy så hemskt!
De känns så tryggt att ha henne i sitt eget sovrum, att ha henne nära!
Jag är otroligt överbeskyddande känner jag.. <3
Men testa måste jag göra, känner jag att de känns fel och inte bra så får hon flytta tillbaka till mitt sovrum igen!
Men ja hoppas de går bra, skulle vara skönt att kunna få röra sej, nu så fort täcket prasslar lite av att jag vänder mej i sängen så vaknar hon :S
Eller att kunna läsa med en lampa tänd, eller annat som man vill göra i sovrummet ifred om man har herrbesök eller så, ja nemen testa ska ja göra =)

Idag så har jag varit och solat solarium på morgonen, SKÖNT!
De e så svårt att göra sånt, eller svårt, de går inte!
När man e ensam med henne, men nu då mattias e här så kan han sitta med henne o vänta medans jag solar o sen tvärtom! :-D
Så vi gick allihopa!
Thule o Nemo skulle egentligen fått följa me å få sej en långprommis, men dom fick stanna hemma =D

Läste på VK när ja vaknade imorse att en 24 åring hade avlidit , (blivit påkörd) blev jätteorolig att de va min lillebror eller nån av hans kompisar, kände på mej att de skulle va nån jag visste vem de va, o de vare åxo :(
Fruktansvärt att så många unga liv ska måsta slockna :(
Varför?
De gäller att verkligen ta vara på varje dag nu och leva som om den vore den sista, jag e alldelens för dålig på att göra de, tar livet mera förgivet...
Hoppas jag kommer bli gammal , för Majas (och mina kommande barns) skull!

VILA I FRID, kände dej inte så att vi pratade i telefon eller umgicks, men vi har ju träffats å festat! :(

Här kommer lite MAJA innan jag ska gå å plocka undan :






Mammas lilla ängel <3 <3 <3

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta tossar! :)

2009-09-24 @ 07:46:52
URL: http://aboutmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0