Plääns!

På bättringsvägen...Men både jag & Maja e fortfarande snuviga o hostiga.. =/
Jag som skulle hjälpa Pia att städa ut Gunbritts lägenhet, de lär få bli nästa vecka!

Regn och rusk idag.. De e inge roligt väder!
Ska åka iväg med Markus o göra massa ärenden idag iallfall..

Liza & Yasmeen kanske kommer hit sen åxo, hon hade lådor med barnkläder vi skulle gå igenom, kan ju va bra med massa extra kläder tills Maja ska börja på dagis!
Men får se hur sent allt blir idag, annars tar vi de kanske i helgen :-D

Dax att börja fixa lilla Majas Rum , passa på medans Mattias e här o kan hjälpa mig!
Vet redan exakt hur jag ska göra där inne, nästan allt som e där nu ska bort, å in med nya ideér och planer!
Thanks to Sorin!
De kommer bli bra, men de e mycke som måste inhandlas...Till att börja med en rullgardin, så sängen går att ställa in å soffan går att ta ut därifrån..=)
Även garderoben ska ut o in i sovrummet!
En bord ska sättas upp (Men måste först inhandlas)

Nu ska jag lägga mej o vila medans Maja sover, mår inge bra idag :-S URK PURK!
Sen när hon vaknar ska jag ringa lite samtal o promenera ut på låååångprommis i blötvädre (Uppehåll just nu, hoppas de håller i sej)
Sen ska vi åka iväg , ja å lillebror!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0