Min tid som Ponnyryttare...=)

Min mamma klippte ut allt som kom i tidningen, å de va ju nästan varje helg!
Så gjorde hon en klippbok till mig..
Där jag nu kan läsa allt jag vann =o)

Fast mest har jag alla minnen i huvudet, ja minns de mesta som om de vore igår, känslan av att vinna, tävla, åhhhh!
Den absolut bästa tiden i mitt liv!
Jag visste varje gång jag åkte på en tävling hur de skulle gå, ja visste varje gång jag gick in på tävlingsbanan hur de skulle sluta..Jag skulle vinna såklart!
Å tack vare min underbara ponny så gjorde jag de, gång på gång på gång...Hela tiden, minns folk som kom å frågade mej, ska du vara med i den här klassen? Jaa sa jag då, men ååååh sa dom, då äre ju ingen ide att vara med för du kommer ju bara att vinna :-P haha =D

Så vare!
Å ja hoppas Maja kommer gå i mammas fotspår! :-D

Här kommer lite bilder ur klippboken :


Den nedre bilden e jag :-D hi hi..ca 12 år gammal, Som väntat tog jag hem NM segern :P


Närbild, glömmer aldrig den där underbara hästen som jag har såå många fina minnen
med & såå många rosetter och pokaler med m m
Vi har tilloch med varit med i TV4 , ett eget program eftersom jag va bäst i landet i den kategorin
jag tävlade i :-D
Mitt svar i tv programmet var, att de va inte jag som va bäst utan "Snappy" Hästen! :-D
De va ju sant ju, de va ju hon som gjorde allt, ja bara styrde henne mot hinderna!



Jag till vänster :-P Väntade mästare i DM , Camilla till höger i kategori C & Jag i B :-D

De kommer mera framöver, nu vaknade min lilla plutta så nu har jag fullt upp igen!

På återseende! :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gammryttarn

2009-09-09 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0