Hemmabilder !

Godmorgon, ÄNTLIGEN Måndag igen, guuu såå skönt! :-D
Har massor att göra i veckan...
Ska inhandla lite saker, alla räkningarna ska betalas, Ev ska jag köpa en ny soffa,
Ska jobba en dag, sen ska jag vara massor ute i Stöcke och rensa lådor m m

Utöver dom där måstena ska jag såklart göra annat kul :-D

Idag ska jag nog klippa Markus & Sen ska vi fara å posta nå brev, Måste ringa Ellos åxo!
Ev så åker vi o handlar lite me, jomen de gör vi, så kan jag panta åxo! :-P

Tänkte bju på lite hemma bilder från helgen, strosade runt me kameran lite då å då....


Majas Middag i Lördags :-D Gott !


Klängapan :-P Alltid är hon i benen på mej å drar :P hahaha =)

Min middag igår :-D GOTT!

På Majas Dörr :-P

Busungen min <3

Helg vädret innifrån mig :-D

HA EN TOPPENDAG!

Nu ska ja gå å leka med Maja, hon sitter och plockar ut videofilmer :-P
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Taack! :-D

2009-09-29 @ 10:51:17
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0