Familjen Sjuk, men de gör inget ! ! :-D

La mej vid 23 igår, sköönt att komma isäng tidigt!
Men vid 00.30 började de banka på mitt sovrumsfönster, *bank bank bank bank* hårdare å hårdare...
Tillslut vaknade jag, men innan jag fattade att de va nån som stod å bankade på mitt fönster, hundarna gnällde bara som tur var, å Maja vred på sej men vaknade inte som tur var !
Oj va ARG jag var!!
De va Mattias som stod där ute å bankade, han hade ringt typ 50 ggr å skicka massor med sms men jag har alltid på ljudlös när jag sover eftersom jag o Maja sover i samma rum!
Ja trodde inte han va KLOK!
Han vet att jag behöver sova, han vet att hundarna skäller och väcker upp lillan, han vet att hon e sjuk och behöver sova...Okej om han hade blivit knivhuggen eller va skadad på annat vis så de verkligen va akut, då hade de varit okej att banka på fönstret, men hans anledning va att han hade glömt sina moppenycklar här :O
Så med taxin stående utanför me en kompis dessutom så kommer han mitt i natten å gör sådär, oj oj, han fick nog de argaste sms et ja någonsin skickat till nån efter han for!!!

Jaja, somnade väl om efter nån timme eller nåt, va helt tät i näsan, ont i halsen, hosta m m
Så idag är även mamman sjuk, Men maja e på bättringsvägen! *Skönt*

Mattias har även varit här och hjälpt mej större delen av dagen!
Väldigt glad och tacksam e jag över det!!
Sov ca 1½ timme med Maja på förmiddagen gjorde jag åxo, välbehövligt!
E varm som ett element och allmänt hängig!
Ska kolla mej, om jag har svininfluensa, även vaccinera mej mot de! Lika så bra ju! :-D

Iallfall så e jag sjuk men pigg och glad och lycklig idag, de gör så otroligt mycke att få hjälp me Maja!
Går inte att beskriva med ord!
Jag blir direkt som en helt ny människa, med helt ny energi! :-D

Nu ställer sej min lilla gnutt upp mot saker helt själv *storflickan min*

Pyjamas och en socka :-P Så får man ha när man e hemma-sjuk&inne :-P

Neeee, nu ska jag passa på å städa lite, Mattias e ute i lekparken o leker me Maja! :-D

Såå trots att jag blev väckt å j-ligt arg i natt, så e jag riktigt glad idag över att han har ställt upp så
himla mycke för mej & för maja såklart!! :-D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0