EGO!

Kom nyss hem från MAXI! :-D
Första gången på ungefär ett år som jag va iväg efter klockan 19 på kvällen! :-D
SÅ JÄVLA SKÖNT OCH UNDERBART!

Mattias ligger och sover med Maja! :-D

IDOL, sååå bra! :-D
Åh hjälp vilken snygg kille de va me från Lycksele, de snyggaste jag har sett i hela mitt liv tror jag! :-D
Umeå skämde inte ut sej för första gången på länge, Skönt! :-D
De e sjukt mycke bra folk med iår, kul!
Spännande att följa!

Fredag imorgon, innebär inte såmycke mera än en helt vanlig dag, tidig kväll & tidig morgon på lördag, as always!
Ändå rätt skönt att vara mamma & hemma jämt =)

Använde kameran lite idag :-P

hehe..


Lilla Maja & Pappa !


Jag idag! :-D Spegelfotar =)


Och igen :-P


Och igen.. :)

De får räcka med EGO idag :-P hehe..

Puss på er som läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Iss

Finis! :-D

2009-09-17 @ 23:12:32
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att mamma är lika vacker som vanligt ;)

2009-09-18 @ 01:12:40
Postat av: Anonym

ser att mamma är lika vacker som vanligt ;)

2009-09-18 @ 01:21:33
Postat av: Anonym

Tack anonyme kommenterare :-P Gla ja bliir! ^^

2009-09-18 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0