Bedrövligt & Bra!

Bedrövligt att ingen vill göra en bloggdesign åt mej :(

Bra att min syrra m familj ev ska flytta upp till umeå från sthlm, men bara eventuellt, dom har kollat på vääärsta lyxhuset här uppe som ändå kostar halva priset än deras LÄGENHET obs lägenhet i sthlm, de e galet!
Ja hoppas dom flyttar upp så ja kan vara där o bada i poolen på somrarna och att maja har sina kusiner max o emma närmare så vi kan leka ofta å umgås! :-D

Ikväll äre ensam mamma söker på tv och vi ska äta lax idag :-D Mmmm va gott! =D
Va sugen på både korvstroganof o ris, kycklingsallad & fisk o potatis och sås, men de får bli lax me klyftpotatis o sås iställe :-D

yeah yeah..Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: nina

hur kan du tycka det är bedrövligt?varför vilja göra det gratis åt folk eller förvänta sig att folk ska göra det SÅ kul är det väl inte!herregud!

2009-09-20 @ 13:39:15
Postat av: Anonym

Till NINA !! Vem har sagt att det ska vara gratis??? :O Läs inte min blogg mera e du snäll! ! Herregud...haha

2009-09-20 @ 15:49:00
Postat av: sandra

Vet inte om mitt förra inlägg kom med?

Jo du nina det kan jag tycka, precis som du tycker HUR kan jag tycka de!

Avundsjuk är bara förnamnet..Och gratis?? Vem har sagt något att det måste vara gratis??

Hur vet du att inte vissa/någon tycker det är KUL att göra en design??

DU ÄR BEDRÖVLIG! ush för såna som du!

Läs inte min blogg mera e du gullig!

2009-09-20 @ 16:00:53
Postat av: Erica

Jag tolkade det då som att sandra var ironisk? men det finns ju vissa som inte fattar ironi, och orka förklara?

2009-09-21 @ 10:17:47
URL: http://filippaomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0