Utseende!

Just de ja, ska svara på kommentarer sen, har glömt de =/
LONTA : Jag vill o hoppas du kan hjälpa mig att länka, ska förklara för dig sen ;O)
Du är mitt sista hopp, ja vill så gärna vara med i en tävling om löshår med clips!
Och efter jag länkat den så tycker jag alla ni som läser min blogg ska vara med åxo! :-D
E man kille kan man ju vara med å vinna åt sin tjej :-P hehe..

Men nu ska jag kila... No More Computor Time For Me!

Har ju funderat å funderat på va jag ska göra , va jag ska jobba med, ska jag skaffa mig en utbildning, va vill jag bli?
Kanske borde gå en data kurs!
Att vara bra på data är så värt nu för tiden!
Tänk va man mera tyckte de va nördigt med "datanördar" förut!
Nu ser jag upp till dom!
Gjorde jag ju iof innan åxo, eller jag va mera imponerad över hur duktiga dom var på att
fixa datorn å allt jag bad att få fixat (kan tex inte ens göra en egen email :S) hehe..
Men samtidigt tänkte jag "guuud va tråkigt liv å bara sitta vid en dator"
Medans jag själv va ute å festade å levde rövare :P HAHA
Borde varit en sk DATANÖRD jag med! *Ångrar mig nu kan jag säga*

Btw, håll utkik framöver, de kommer OLD PICS på mig! :-D
Från innan ja blev MAMI ! <3 hihi...
De va Mattias som hittade dom på sin dator, kan knappt tro att de va jag...
Helt sjukt vad åldern förändrar en!
Både utseendemässigt och som person, men allra mest tiden man lägger ner
på utseendet! ORKA, klä sig snyggt mest hela tiden, orka fixa håret, orka sminka sig snyggt, orka lägga ner så mycke tid på utseendet!?
Nee , de finns bättre o viktigare saker att lägga ner tid på!
Sen kan man ju eller man måste ju lägga ner lite tid på utseendet o kläderna m m
MEN inte så mycke som förr!
De hinner man inte, eller så kan man inte se ut så längre :P haha :D

jaja nu fastnar jag här..

Puss Heeeej!

Nu vakna hon :-/ Mindre än 30 min *suck* Poor little girl, hon kommer vara sååå grinig  å trött idag..

Kommentarer
Postat av: E m m a

Vad söt bebis!

2009-10-06 @ 17:07:22
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag kommer nog öppna en hemlig blogg.. alltså där jag är anonym, och inte lämna ut adressen till någon, men den kommer inte vara lösenordsskyddad. Men bara anonym, dvs att det kommer inte finnas med namn eller bilder i bloggen. Men folk kan ändå läsa och kommentera om dom vill.

2009-10-06 @ 20:42:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Tack gumman! :-D Kramis.

2009-10-06 @ 21:15:13
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0