UPDATE!

Lite update!

FREDAG-Har haft en fruktansvärd Migrän idag :-( Hade så ont i huvudet att jag nästan kände mej drogpåverkad när jag och markus va iväg å handlade :S Benen bar mig inte å de svartnade för ögonen så mycke sprängde de i huvudet :(
Men de har gått över nu! Tur de! :-D

Har handlat massor som alltid då jag är iväg, markus sa de idag att varje gång (vilket är ca 2-4 ggr i veckan) då jag åker med han så har han fulla skuffen och fulla framsätet med grejer jag har handlat då vi e klara! :-D Hehe..
Å aldrig behöver jag bära in de heller, de gör han, jag bär ju Maja!
Han e snäll och hjälpsam min lillebror, skulle ALDRIG klara mej utan honom!
Han ställer upp och kör mej flera gånger varje vecka...=D =D

Maja har blivit superduktig på äta själv!


Ush , blev så irriterad på min syrra igår då vi prata, hon förstår inte hur jag kan vara trött/sliten/less...??!!
Hon har ju 2 barn och känner aldrig som jag gör, MEN åh, dom är 2 och Robert gör ju nästan ALLT i mina ögon iallfall!
Jag känner heller aldrig som jag gör ensam då mattias e här och hjälper till! Det är en helt annan sak då, men hon fattar ändå inte SUCK! Ensamstående mammor utan varannan vecka barn m m FÖRSTÅR GARANTERAT!

Igår va vi med Petra & Lilla Charlie hela dagen! ! Blev inga ärenden, dom blev ju idag, så vi va hemma hos dom å lekte iställe! :-P


MAJA & CHARLIE <3



Vi hade supertrevligt & Barnen lekte jättebra med varandra :-D


Charlie diggade mest hela tiden :-P




Och drog upp tröjan på Maja & Petra :-P hahaha.. =D

Javisst, jag är VÄLDIGT annorlunda , inte som nån annan...I allt jag gör!
Jag tänker aldrig före, jag bara är, precis så som jag är!
Säger bara det som dyker upp i huvudet och beter mig bara i stunden...Borde tänka innan, men kan inte..Funkar bara inte så helt enkelt! :P
Tur de finns dom som gillar mej ändå :-P haha..=D =D



FIN KATTERNA HENNES! **Vill ha**

Yeah Yeah..Nu ska jag gå å göra nå annat än å sitta här å uggla :-P

HA BÄSTA HELGEN! i will...


Kommentarer
Postat av: Sara

Dom som är två kan inte förstå hur påfrestande och jobbigt det är att vara helt ensam om allt.. Jag älskar att vara mamma, jag älskar verkligen mammalivet, men man är hela tiden fruktansvärt trött (i alla fall jag). Och dom som är två ska aldrig komma och säga att dom inte förstår hur man kan vara så trött, aldrig. JAG förstår dig :)

2009-10-30 @ 20:49:46
URL: http://dolpihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0