Tävling!

Jag kommer ha min första bloggtävling snart :-D
Så håll utkik!

Har fått såååååå galet mycke nya grejer idag så jag måste ju bara lotta ut nåt :-P
Ja undrar bara hur mycke alla sminkprodukter m m är värda, 200 000 kr , nee de räcker aldrig!
De dubbla kanske :-P

Sen har jag fått massa smycken/klockor/kläder (helt nya med prislappar) plädar/gardiner/sängkläder/skor (helt nya i kartonger) o MASSA MASSA MASSA MER!
Lyxigt va? :-D hihi
Tror de blev 10 PROPPFULLA SVARTSÄCKAR bara idag, å då har vi inte tagit nå mycke alls!
Massvis kvar :-D

Nu ringer Johanna...Så nu avslutar jag här!

Kommentarer
Postat av: Iss

Spännande! :-D

2009-10-06 @ 22:44:18
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men herregud människa vad säger du?!! vart har du fått tag i det! avis

jag väntar med spänning på tävlingen!

Kram

2009-10-07 @ 13:21:36
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0