Söndagsgöra!

Min lilla gumma e lite små förkyld :/
Eller så är det tänder men jag misstänker att de kalla vädret gjort henne lite "sjuk" Snorig , hostig & allmänt hängig & tuttevillhaig :-P hehe..
Annars så har hon bara tutte när hon ska sova, men nu har hon vela ha den på dagen åxo!

Har rensat i skafferiet idag!
Sen har jag sovit medans min lilla Majsan gjorde som hon gjort dom 2 senaste dagarna, sov maratonsov!
Hon har sovit ca 2 timmar nu i 3 dagar! <3 Helt underbart! OBESKRIVLIGT!
Dagarna känns mycke kortare å lättare att ta sig igenom!

Det är sååå himla stökigt här hemma just nu, de behövs en ordentlig grovstädning!
Har kommit fram till att med hundar & barn behöver man grovstäda ca 2 dagar i veckan, resten av dagarna kan man städa som vanligt!

Kolla bara hur de ser ut i lilla Majsans garderob :S hahaha, Jag är sämst
på att orka rensa i garderober :/
Kanske därför jag inte är så bra på matcha kläder till mig själv eller Maja (Hittar inget i röran)
Bara tar de översta typ :P Gahhh!

Men medans man städar som vanligt så lägger man bort grejer på platser dom inte ska vara, ställer ifrån sig saker här och där, lägger kläder överallt m m Och tillslut så blire bara en enda röra, massa saker som ligger överallt och där dom inte ska vara!
Så de måste städas ordentligt här hemma!

Ska göra lite ikväll å resten imorgon, så kanske Mattias kan hjälpa mig!
Han har faktiskt tvättat idag! REALLY NICE for me!
Jag har Dammsugat & Han fick torka golv :-P
Sen har jag städat Toan halft ordentligt :-P Orkade inte rensa under skötbordet!
Badade Majsan innan ja gav hon välling å la isäng hon! :-D




En slö-dag men ändå en riktigt härlig dag hare varit trots regnet & stormen å höstkylan!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Iss

Kul att du gillade det, yeey! :-D Det kommer mera ;-D Kramar

2009-10-05 @ 06:40:11
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0