SHIT VA KUL DE VAR!!!

Oj va kul de var igår! :-D
Tyvärr blev de inga bilder :-/
Har nån på telefonen, men hittar inte kabeln så de blir inga nu, kanske sen!

Johanna filmade även mej, Markus med, Jag dansade LAMBADA ensam runt vardagsrummet, me lite Michael Jackson mooves! hahaha, De var såå jävla kuuuul å få vara ute å bara vara jag o festa å träffa folk å bara kunna göra precis vad som hellst , vad man känner för!!

Livet har förändrats så sjukt mycket sen man blev mamma!
Går inte att förklara, men ingenting är desamma, iallfall inte när man e ensam med barn!
Är man två kan man ju åka å göra grejer man gjorde innan, då e ju ens andra hälft hemma, men e man själv så går inte de!

Iallfall så kom Annelie o Johanna o hämtade upp mej!
Studsade över uteplatsräcket i smågladiatorskorna! HAHAHA...Hade Jeansleggings o svart topp! :-P
Sviiinkallt vare ute!
Väl uppe hos Markus blev de fotboll, 1-0 till Danmark (Precis som Johanna hade gissat)
Vi drack groggar o cider o baccardi å starkspriiiit´n ! :P
Vissa spelade BUZZ andra va för fulla för de , haha :-D

Vi pratade framtid, masserade, rökte cigg, lyssnade på musik, dansade o en massa massa mer!

DE VAR SÅ JÄÄÄVLA KUL! :-D

Min fina vän blev även en FRI vän igår ;o) *Vilken LYCKA* Ska bli sååå underbart att få träffa honom igen, han har alltid betytt otroligt mycke för mej!

Vi gick iallfall ut på krogen sen, ja smet förbi dom 100 kronorna i inträde, va spyfärdig o hänging (2DRUNK)
och drack enbart vatten där inne :-P Gött!

Sen...De ni!
Somnade iallfall runt 04 tiden tror jag!
Va bakis imorse, men inte så mycke!

Idag har det varit en underbar dag med en massa massa fyllebakis mat! :-D
Man måst ju UNNA sej ibland (Som jag säger varje dag)

Jag mår bäst!

I veckan har ja massor :
*Ringa Dagis  *En kontroll på Sjukhuset  *Ringa Hyresvärden  *Ringa Doris  *Fortsätta städa ur lägenheten  *Lämna en matta på kemtvätt  *Rensa allt som står i sopsäckar (från lägenheten)  *Vara mamma  *Vara Matte  + en massa massa mera.... Jag minns inte på riktigt vare va jag hade å göra nu! HAHA

Tjing !

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket :) Ja det gäller att alltid försöka tänka positivt, annars går man ju under.. :) Jag fick tag på alvedon som tur var, så jag behöver inte dra ut Jonah i kylan :)



Låter som att du haft en kanonhelg :)Kram

2009-10-12 @ 12:07:31
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0