När jag äntligen trodde de va över..

Skulle precis sätta mig och skriva att nu har Nemo blivit bra igen, Inget behov under natten, vanliga klumpar på morgon promenaden, precis då ja loggar in här så hör jag hur han står vid dörren å akutpiper :S
Tur Maja sover, va ba å klä på sej å springa upp till skogsdungen, nu äre de där "vattenbajset" igen :(

Hoppas inte min underbaraste finaste Nemo är sjuk på riktigt, nåt allvarligt alltså :-( Snyft!

Tur han är duktig på att "säga till"
Har varit noga med att få Nemo rumsren, Thule va de redan då ja fick han!
Har även varit noga med att dom ALDRIG får bajsa/kissa inomhus!
De har och kommer aldrig hända! Går man ut tillräckligt ofta och regelbundet så händer de inte!
Med valpar så äre bara å springa ut hela tiden, var och varannan minut så de inte händer någon olycka inomhus!
Väntar man 15-30 minuter med en valp innan dom e rumsrena så kan de hända en olycka inne och därmed kan de vara början på ett långdraget projekt att få dom rumsrena..
Mina hundar får heller inte bajsa på gatan, utan dom får även med diarré hålla sig tills vi kommer till skogen eller annat lämpligt ställe..
Jag tycker det är fruktansvärt att se hundar som sitter fast på stan, utanför affären m m Som har skitit en hög bredvid där dom sitter, Helt seriöst, man låter väl hunden göra sina behov om man har tänkt sätta fast dom en stund medans man gör ärenden?!

Nog om det!

Har så mycke å skriva då ja inte skriver ofta!
Kortfattat, IDOL va likabra som alltid igår, INLÅST va åxo bra!
Somnade vid 00-01 tiden, va trött som en gnu imorse :S
Maja vaknade extremt mycke säkert varje kvart sen klockan 05...Suck!
Förmiddagen va jätteskön!
Nu ska jag städa & greja, de kommer några å kollar på sofforna ja ska sälja åt pappa idag, hoppas dom köper dom!

Behöver sova, men har inte tid!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Ja gör ett fint inlägg så ska jag hålla tummarna extra hårt just för dig!!



ja det går bra om du skriver adresserna. annars länkar du bredvid HTML knappen då du skriver inlägg. Men att skriva adresserna går lika bra :D bli bara medlem på deras sida om du inte redan är det ;)

2009-10-02 @ 12:09:10
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-10-02 @ 16:31:41
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Iss

Jag önskar att jag kunde! Haha. Har ingen kamera med ljud, men så fort jag får tag på något så ska jag sjunga uuut! Haha :-D Kramar!

2009-10-03 @ 00:30:36
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0