MORGONPROMENAD MED SNÖ! :-D

Fortfarande hög feber & äter inget!
MEN Jag ser en gnutta bättring, hon äter Youghurt och det är det enda, men bättre de än inget alls! :-D

Jag är otroligt trött och slut....Men vad gör man inte för den man älskar allra mest!
Jag gör allt för henne! Allt jag kan, de finns bara en sak jag inte kan göra för henne...
Att hennes pappa ska finnas för henne när hon verkligen behöver det!

Hon saknar han, de ser jag på henne, hon pekar på mopeder och hon säger pappa för även om han kommit och gått å i mina ögon inte alltid varit den bästa pappan så tycker Maja sååå mycke om han, hon blir så glad när hon ser han och hon trivs att vara i hans sällskap...Han är en jättebra papppa när han verkligen vill och sköter sig!
Det är bara dagar då han inte gör det och det är dagar då han borde finnas för henne men inte gör de..

Ja hoppas han tar sej i kragen och söker hjälp! För Majas skull men åxo för sin egen!

Det va SNÖ ute imorse! :-D
1:a SNÖN, *Myyyyysigt*
Har en underbar känsla i kroppen!

Pappa har varit här på morgonen, Mamma, Pappa och Markus har varit super på  ställa upp nu när Maja varit sjuk..Dom har handlat så ja sluppit dra me mej sjuklingen på affären, känns som de räcker med alla hundpromenader!

HÄR KOMMER BILDER FRÅN MIN MORGON!!


Såhär såg de ut när ja tittade ut på uteplatsen imorse :-D


Dax att söka efter en ny vagn då den här inte går att styra i djupsnö... Dvs nästan hela vintern


Se så mys :-P




Sjuklingen nerbäddad!


Thule skakar av sej :-P Härlig bild! :D


Is på vattnet (Nydala sjön)


Fina <3


En obeskrivligt sliten mamma :-/

HA EN BRA DAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0