Min Tur (Otur) Pinsamheter!! :D haha

Alltid lika förvirrade jag!! :-D HAHAHAHAHA

Va på Maxi å handlade med Lillebror idag, Mattias va hemma med Snart friska lilla gnutt!

Parkerade min vagn och gick in bland hyllorna, kommer ut från hyllorna å greppar tag i vagnen
och kör iväg (liggande hängande på den) Sen hör jag en kille i 20-25 års åldern ropa efter mej ba : de där
är min vagn!! HA HA HA HA , jag dog ju...
Då hade jag alltså kört iväg med hans kundvagn full me hans varor...*PINSAMT*
Jag tog ju bara första bästa vagn å körde iväg...Markus kom förvirrat efter, eftersom han hade upptäckt att mjölet jag bad han hämta va trasigt så han for för å hämta en ny..Han märkte slutet av incidenten!!

Ovanligt att något sånt där händer mej?! Ehhh, NEJ!

Jag har klivit in i fel bilar m m
En gång då Markus å ja va på systembolaget så gick ja in å han stod ute å väntade (MED PAPPAS BIL)
Jag kommer ut me systemkassarna, går mot bilen , ser en vinröd bil och rycker upp bakdörren, in med påsarna åsså kliver jag in...I framsätet sitter en chockad kille i 25 års åldern, ba : nu tror jag du har satt dej i fel bil !
HA HA HA
Pinsamt, jag får panik, kliver ur och ser Markus sitta å GAPSKRATTA i bilen framför, han hade ju naturligtvis sett hela incidenten! Hur jag vandrar förbi hans bil, ställer mej å rycker i bilen bakoms bakdörrar (tyckte dom var ovanligt tröga att få upp)

Ja shit va han skrattade!

Sånt där som händer mej hela tiden... HA HA Lite här å var där jag befinner mej :-D Tihi..

Sov gott ! =D

Kommentarer
Postat av: Emilie

HAHAHAHAHA tack du, nu fick jag mej verkligen ett gott skratt! :)

2009-10-21 @ 08:11:45
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag skrattar ihjäl mig!! =)

2009-10-21 @ 12:24:23
URL: http://bejlan.blogg.se/
Postat av: målli

hahahahaha jag skrattar fan ihjäl mig! vilken stjärna du är!

2009-10-21 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0