Ikea, Oro, Dagis, Stuga m m =D

Bilderna i förra inlägget var inte från helgen utan från veckan innan... =D

Idag är jag trött, men ändå glad! :-D

Börjar känna en klump i magen inför dagis, det är mindre än en vecka kvar nu....
Känner såklart åxo att det ska bli otroligt skönt att äntligen kunna få egentid!
Men mest av allt ska det bli jobbigt att lämna den jag älskar allra mest, inte veta vad hon gör, hur hon mår/har det med mera...

Jag hoppas hon kommer trivas och att jag kommer kunna slappna av och känna att hon har det bra!

Undra om jag kanske ska bli dagmamma längre fram i mitt liv :-D
Skulle vara skönt att ha barnen/barnet hemma och andra barn tillsammans...
Fast säkert slitsamt i längden, men de är ju egentligen som vilket jobb som hellst!

Det är rätt struligt runtomkring mig nu i mitt liv...Känns tungt och jobbigt!
Men jag är så van så jag knner ändå att jag klarar av att hantera det rätt bra!
TACK alla ni som stöttar mig och orkar höra allt jag spyr ur mej....
Jag behöver det för att orka!

Nu sitter lillgumman min å ritar i vardagsrummet, jag ska ta å packa ihop allt jag ska ha med mej, för idag ska vi ha en heldag i stugan!
Jag Maja Markus Thule Nemo Pappa & Pia!
Maja ska få sova förmiddag där o äta alla mål mat där o leka å ha kul!
Nemo o Thule får springa lösa
OCH jag ska hämta alla mina IKEA grejer som dom har köpt till mej! :-D :-D

Hoppas alla som läser de här får en fin dag idag! <3

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Datsamma Sandra!:)

Hoppas att det löser sig och jag förstår att det är tufft (inte för att jag vet vad det gäller, men jag kan ju tänka mig), du kämpar på bra och jag beundrar dig!

2009-10-27 @ 11:33:12
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0