Fortfarande sjuk.. =/

Fortfarande sjuk.. Maja alltså!

Igårkväll sov hon iallfall 1,5 timme i sträck!
Från 21-22.30
Sen vaknade hon å låg vaken å mådde inge bra, spydde ner sin egen säng, spydde ner min säng, spydde på väg till toan, inne på toan m m
FEBERN LÅG KVAR PÅ 40 GRADER hela natten :-(
Eftersom hon inte hade somnat vid 04-05 tiden så ringde jag sjukvårdsrådgivningen, jag höll själv på att somna, va sååå trött, ställde in pepsin i köks skåpen å yrade runt. Hade ingen koll alls på nåt! haha

Samtidigt va jag rädd å orolig över varför inte febern gick ner :-(
Hon är ju så liten å hjälplös å kan inte säga nåt heller, om hon bara hade kunnat berätta för mej...

Fick iallfall massa tips å råd & har inte febern gått ner innan imorgon finns risken att hon har Influensan :-/
Ska nu ge henne ipren varannan timme och alvedon varannan timme och se om de går ner!
Hon ska dricka minst 1.5 liter (Eller hon ska ha i sig så mycke vätska) Eftersom hon inte äter nåt!
MEN , Hon har ätit en bit falukorv! Framsteg, Framsteg!! :D :D Å hon blev supermycke piggare å gladare bara av de! :-D
Även fast hon e trött å hängig å slö, men piggare än innan iallfall!
Skulle ge henne vätskeersättning från vi prata i natt var femte minut fram till 12 idag..
De tyckte hon inte om, så ja fick i hon välling å dryck istället :-D

De regnar här i norrland idag!
De e mysigt tycker jag :-D Ja älskar regn!

Fredag=Sjukdag=Inomhus (Utom vovveprommisar)=Göra allt för att Maja ska bli frisk=Idol=Godis & God mat=Inte så mycke mera!

Nu måste jag vila medans Maja sover :-D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0