Febern stiger!

Nu har pappa varit här med lite grejer jag behövde + alvedon till rumpan!
Vi har nu varit ute på ännu en hundpromenad, bara en kvar nu sen får snuttan vara inomhus!
Hon somnade i vagnen igen, så nu har hon sovit 3 ggr och nu ligger hon i sängen å sover igen, helt slut är hon!
Plågsamt å se henne :(

Hon hade nu innan hon la sig å fick rumpalvedon över 40 grader :-(
Så de går inte direkt neråt, snarare uppåt!
Jag blir såå orolig...Lill gnuttisen min! <3

Nu ska jag iallfall börja göra middag, de blir kotletter :-P GOTT!
Jag hoppas hon kan få i sej nåt sen när hon vaknar, hon älskar ju kött så!
Å jag tror hon kanske blir lite piggare om hon får i sej nån energi!

Markus föreslog glass åxo! Så de ska hon få till efterrätt! :-D
De ska tydligen dämpa febern sa han! ;o)

Markus kommer hit en sväng sen å ska lämna lite grejer till mej å hämta lite grejer ! :-P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas lilla tjejen mår bra snart!

Kramar// Amanda!

2009-10-15 @ 16:34:48
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0