Dåligt med bilder!

Men snart ska jag vara ihärdig med kameran!

Fortfarande samma lika här hemma, Maja har över 40 graders feber, alvedon och ipren hjälper inte!
Hon blir lite lite piggare mot kvällen, men sen på natten bryter de ut igen och är samma lika morgon förmiddag och dag!
Stackars lilla älsklingen min, Tur jag ger henne allt + lite till! KÄÄRLEK gör att man blir snabbare frisk!

Så som min kärlek till Thule gjort att han aldrig dör :-D

Trött e jag...
De blir inte mycke sömn på nätterna...

Inte har jag haft möjlighet att duscha heller, hon sover ju så oroligt o på dagarna måste jag vara med henne EXAKT hela tiden!

Yeah Yeah, smutsiga jag får tvätta mej ren då majsan har blivit frisk helt enkelt!

Besök=JÄTTEKUL!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men lillstackarn! Hur många dagar har hon haft feber nu? Har ni varit till vårdcentralen?

2009-10-18 @ 19:21:31
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

hehe jo vi ska kolla könet! :)

ja men då måste du ju verkligen ringa! hoppas det inte är någon fara med lillgumman!

kram

2009-10-19 @ 08:17:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0