BARNFRI I NÅGRA TIMMAR, DE E LYX!

Maja sover, jag är såå trött, men kan inte sova förmiddag idag :-/
Får bli en tidig kväll helt enkelt, lättare sagt än gjort!

Hoppas hon sover länge idag, de vart bara 30 minuter igår :-(
Men iof. så spelar de ingen roll, hon kan sova 30 minuter idag med, för de e inte jag som
ska vara hemma med henne hela dagen idag! WIHIIIII...Jag ska vara barnledig! HUR UNDERBART ÄR INTE DE?!

Fast jag ska inte vara ledig å bara ha de gött å lata mej utan jag ska städa ut en lägenhet med Pia, Markus å Pappa ska köra bort grejerna medans!
Å Mattias ska vara snäll o vara med Maja, sååå otroligt skönt att få bara vara Sandra för några timmar :-D

Jag har inte fått många lediga stunder från Maja sen hon kom till världen, Jag kan nog räkna dom på en hand!
Så de ska bli så himla skönt idag, även om jag kommer sakna henne och såklart oroa mig att hur de kommer gå för M, att han kommer ihåg tiderna då hon ska äta m m
Han skulle göra Fiskbullar o Potatis till henne idag, så då slipper jag oroa mig över middagen, de e lätt å snabbt fixat! =D

Men de går nog bra för han idag! Bara han inte blir för trött...Men samtidigt e han hennes pappa och jag måste kunna lita på att han klarar av att vara med henne, jag behöver ju åxo få göra saker ibland, Snart börjar hon ju dagis iof. å då kommer de bli LYX!
Då har jag ledig tid på dagarna då jag kan göra precis vad jag vill! !
Jippiiii, gå på stan, sola solarium, tvätta, diska, städa, träffa kompisar m m LYDJEEEERIOUS! :-D Oh JA!

Neee, nu ska jag gå å göra mej iordning lite, håret står åt alla håll eftersom jag somna med blött hår igår..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej hej, en liten fundering? När lillan börjar på dagis tror du inte du ska jobba/plugga då?

2009-10-08 @ 12:22:44
URL: http://kvarnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0