40 graders feber!

OjOj!

Maja har varit så grinig dom senaste dagarna, somnat i vagnen på sista promenaden med hundarna & inte varit sig lik...
Inatt vaknade hon vid 03-04 tiden och va KOKHET! Försökte få henne att somna i typ 45 minuter, tillslut tog ja tempen, 40 graders feber :( Lillgumman min!
Helt färdig va hon, å hon kunde inte somna, gruvade mej redan då för att behöva dra ut hon i kylan på morgonpromenaden med hundarna :/

Hon är grinig och slö, äter inte & har spytt massor!
Hon hade nu 39,7 graders feber innan jag la henne...
Bäddade ner hon i massa filtar på morgonpromenaden så fick hon ligga i vagnen å åka, hon somnade :(
Fy så jobbigt der är när dom är så sjuka :(
Även jag är förkyld, hosta, snuva, slö & konstig :/

Det är inte lätt...Men de går!
Man får krafter av att man tvingas vara där för sin lilla älskling hela tiden, men när hon har blivit frisk igen ska jag nog be mamma ha henne ett par timmar så jag får sova!

Hennes pappa bryr sig inte, och vill inte hjälpa till...BEDRÖVLIGT Rent ut sagt!

Men i hans värld bryr man sej inte, inte ens om sitt eget barn, den världen han lever i nu alltså!
Tragiskt äre!
Nog om det, skulle kunna berätta så mycke å den som läste skulle då tippa av stolen, INGEN vet allt!
Men några vet mycke, andra vet lite....

Puss från sjukstugan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ursh Sandra rent ut sagt! Stackars dig och lilla Maja! Alla (eller dem flesta) kan tyvärr få barn, men det är långt ifrån alla som kan bli PAPPOR! Du är så stark och du ska vara så stolt över dig själv och din fiina dotter.. Hoppas ni kryar på er skiit i skiiten och fokusera på er själva!

Många StyrkeKraamar från Örebro

2009-10-15 @ 13:52:31
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK Linda! :-D Du har såå rätt i de du skriver ;) Å faktiskt så ger de mig lite extra styrka :D Jättemånga kramar tillbaka Fina Fina du! =D

2009-10-15 @ 14:02:28
Postat av: målli

du är så duktig sandra! hoppas lilltjejen blir frisk snart!

2009-10-17 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0