06-19 UTAN VILA!

OJ vilken dag!
Klev upp 06 med Maja...Gick morgonpromenad, gjorde alla morgonbestyr, lekte o lagade kött o pommes till lnch åt oss! GOTT VARE! :-P

Klockan ½ tolv begav vi oss på promenad till sjukhuset, sen tillbaka vid 13.30 tiden igen, promenerandes!
MÅSTE SKAFFA KÖRKORT! Även om de nog gjorde gott för motionen, blev helt slut med!
Väl hemma klädde vi inte av oss utan kopplade hundarna å begav oss direkt ut på promenad, när vi kom in igen va
Markus här, packade sakerna ja skulle ha med mej å in i bilen och iväg till lägenheten (Som vi håller på å städa ur)

Skura Skura Skura, Städa Städa Städa....Vid 18 tiden bar det äntligen av hemåt!
Väl hemma, klädde vi återigen inte av oss, utan kopplade hundarna och gick ut med dom direkt!
Maja va trött och grinig eftersom hon bara sov 30 minuter idag!

In, gjorde välling, henne nattklar & sen la jag henne, Hon sover inte än :-( Ca 1 timme har hon vrålar "skrikit" och hon har snart ätit upp sin säng, hon ställer sig upp mot kanten direkt man lägger ner henne (JÄMT) sen står hon å tuggar å skriker tills man kommer in, lägger ner hon å samma visa (Tänk om de kunde ta iallfall max 30 minuter för henne att somna) :(

Öppnade nyss dagens post, Har nyss ätit de första sen lunch, Är såååååå trött så ja finner inte ord för det!
Slut i kroppen, helt färdig...

MEN, nu ska jag städa undan i röran här hemma & diska å plocka bort sen lunchen med mera med mera, sen äntligen får jag gå å lägga mej!

Hoppas vi blir klara med lägenheten imorgon!
Sen blire gomiddag på fredag som tack för städningen (Vi ska äta ute) LYX!
Har ju även fått miljoner grejer & ska även få betalt!
MEN jag funderar på att göra hårförlängning istället! :-D Om ja får! :-P hihi..
Fast de e ju så dyrt att göra de här uppe :-/


JAJA, De va min dag, har ni haft de jobbigare idag?? :-P HAHA

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0