Vilket LYX! :-D

Vaknade 06.30 imorse som vanligt då de e DAGIS! :-D
Va rätt trött, men ändå skönt för Maja å få åka iväg å leka o vara me massa andra barn på förmiddagen!
Åkte ner på AF , blev fast me en rtt skum gubbe nästan en timme, satt å undrade om han va full mellan åt :-P
Vi pratade ju inte bara om de vi skulle direkt, men men...
Han seglade iväg rätt rejält iallfall!

Markus väntade snällt i bilen på mej..Han är den bästa och jag skulle aldrig klara mej utan min lillebror!
De är såå viktigt med syskon känner jag som har en sån bra kontakt med min brorsa!
Så jag väntar och längtar tills jag är gravid igen & lyckligt kär i någon jag kan leva med resten av livet! <3

Nu har jag dammsuga & skura golv...Skulle snabbt ut me hundarna o sen iväg å hämta lilla Maja, men så ringer Kattis (Majas fröken) Och säger att det är dagisfotografering idag klockan 14.00
Så jag skulle hämta henne kvart i tre istället, lagomt till pass till mitt möte jag ska på klockan 15.00

Minns inte va jag tog på Maja för kläder idag, så de lär väl bli som för henne då hon blir stor, vet inte hur många kort jag tittat på å tänkt/sagt : MEN MAMMA va tänkte du när du tog på mig dom där kläderna?!
HAHA...Jag får skylla detta första Dagisfotot på att jag inte visste om att de va fotografering, min första tanke då hon ringde va ju att jag skulle gå dit me nå finare kläder :P HAHAHAHA..=D

Iallfall så känns de som VÄRSTA LYXEN, det ÄR värsta lyxen att få ha henne där till 14.45 !
Långledigt för mamman!! *De behöver jag*

Nee nu ska jag fortsätta njuta av ledigheten och ta mig an lite annat som behövs göras innan min lilla bejby kommer hem igen!

JAG MÅR BRA! :-D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0