VÄGRAR SOVA IDAG IGEN!!!

De går så bra så bra på dagis!
Idag så va jag bara där ca 15 minuter sen gick ja hem, hon va där till efter lunch, dom åt pannkaka idag å de tycker Maja inte om så hon åt inget, bara en banan å en macka som hon fick iställe :-D

Nu vägrar hon sova igen :-( Igår sov hon ju inget alls!
Å de verkar vara samma sak idag igen :S DRYYYGT!
Dom sa att hon hade varit riktigt hängig och trött idag....Säkert för att hon inte sov nåt igår på dagen trodde dom!

Å nu blir de samma sak idag igen, dagarna blir så tröttsamma o jobbiga när hon inte sover :-(

Annars så går de Super på dagis, hon tycker bara de e kul att jag lämnar henne där så hon får leka å busa med andra barn!
Jag märker redan att hon utvecklas i räcer-fart!
Men hon har åxo blivit mera tjurig, vild och icke medgörlig =/ haha...INTE BRA!

Tror de går bra för mej att lämna Maja än så länge bara för hon blivit lämnad så få gånger (Kanske har lämnat bort henne 5-7 gånger MAX sen hon föddes) Så hon vet kanske att de bara e för en stund sen kommer jag..MEN nu kommer de ju vara ofta ofta, så få se hur hon reagerar på de!

Ja vill iallfall alltid att hon ska tycka att HEMMA är BÄST!
Men jag vill åxo att hon ska tycka att BORTA är BRA (Roligt, kul, annorlunda,trivsamt)

NEE, nu ska jag gå å plocka upp min dryga lilltjej som VÄGRAR sova förmiddag, undra hur de kommer gå på dagis imorgon, hon ska ju sova där imorrn :-( Hon är ju inte den lättaste att få å sova....

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0