Över 10 kilo än??!!

Pause i diskandet :-D

Shit va jag har varit duktig idag, nu när jag städat bort så märker jag hur mycke jag har fått gjort!

Så imorgon blir det bara Maja som ska vara i fokus hela dagen!

Har ju lekt med henne samtidigt idag, men jag gillar inte när jag gör annat å hon e med, vill ge henne all min uppmärksamhet, min lilla prinsess unge <3 VÄRLDENS FINASTE! !

Ska bege mej till BVC och väga och mäta henne nu framöver, ska ringa på måndag, har lite frågor om att hon fortfarande kolik skriker, sen e jag sååå spänd på att se om hon väger över 10 KILO än :-P

Jag som trodde hon skulle väga 10 kilo innan hon va typ 7 månader, å hon gör de inte än.. =D haha
Dom växer så knepigt dom små, men jag antar att det va min bröstmjölk som innehåll grädde/fetmjölk :-P
Å som jag matade henne eftersom hon skrek hela tiden så vare inte så konstigt att hon raaasade upp i vikt! haha

Nu e hon mini min lilla plutta :-P
Ska bli spännande när hon blir större å se om hon blir Mattias lång eller Sandra kort :-P
Hon har ju massa eller mest Boden gener så de kan nog bli en lång tjej av lilla JENNA MAJA PIPPI ! <3

Pappa har äntligen hittat igen fotoalbum från då ja va liten!
FINALLY!
Så nu ska jag granska å se om de finns några likheter *Håll tummarna* =D hihi..
Kanske lägger ut nå bilder på Lill Sannis här på bloggen sen efter jag har fått dom! !

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0