Lördags Arbete!

Snabb bloggar lite !

Håller på å städa o fixa lite, har hållt på hela dagen! Skönt att jag kan ta mej i kragen å få nåt fjort nån gång, fast kroppen kommer få lida av de imorrn, så blire alltid då man arbetar som ett psyk när man e själv!
Man har nog me barn och hundar o vardags sysslor!

Idag skulle egentligen Carina & Theodor ha kommit hit, men Carina va lite förkyld så därför kände jag de va bättre å skjuta upp de tills hon känner sig helt frisk :-D
Förra gången va Theo lite snorig å då blev Maja jätteförkyld hur länge som hellst åxo!
Vi har inget immunförsvar hon och jag :-S

Å vill såklart inte riskera nåt nu när det är sista inskolningsveckan, både hon och jag MÅSTE vara pigga och friska! :-D
Så hoppas de blir så nu... =D

DÖDADE Nyss 2 spindlar inne på toan, 2 st likadana, hoppas inte de finns fler, ush jag får gåshud när jag skriver om de, jag sprayade (parfymerade) dom till döds! Jävla äckel kryp!
Jag hatar dom! Å man behöver ha en kille nära till hands när såna dyker upp!
Tur de aldrig har krypit nån i sängen min nu när jag varit själv, fy faan va äckligt! ! !

Måste köpa en ny vagn åxo, min går inte att styra i all snö som kommit! :(

Jaja, skriver mer när jag har mera tid, nu har jag fullt upp här hemma!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0