Dessa Tisdagar!

Inte ett enda bra program på TV ikväll...

Men de e bra att de finns såna dagar me, så får man gjort massa annat!

Fast ikväll blir det en tidig kväll! :-D

Nee nu ska jag mysa vidare med min lilla tjej <3 Har ju knappt hunnit ha henne hemma idag!

Idag va första gången på dagis då de hade kommit en liten tår, (hon hade fastnat med haklappen i matstolen utan att nån såg de) :( Stackars lillbejby! <3

Skulle nästan vilja ha henne hemma imorgon eftersom hon va där ända till kvart i tre idag!

Vi har ju knappt hunnit vara me varann någe..

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Haha, jaa, jag blev less på gamla designen :-P Det är strålande med oss här på Mariedal! :-) Vi lever och mår. Köpte en jättefin julklänning till lillan idag också, så jag känner mig extra nöjd :-) Hur är det för er söt? Kramisar!

2009-12-01 @ 20:37:26
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad gäller Paddan så är det tyvärr lite mer komplicerat än så, men vi kan ta det över mail ;)

Hoppas du mår bra och jag längtar tills du börjar uppdatera bloggen lite :)

2009-12-02 @ 08:39:21
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Iss

Men nej! Är det sant :-( Vad tråkigt! Då förstår jag verkligen att du har varit frånvarande. Stackars :-( Hoppas att ni mår bra trots omständigheterna! Kramisar.

2009-12-02 @ 09:26:13
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

blogga skurk

2009-12-03 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0