De händer mycke...

På väldigt kort tid...

Oj va Maja utvecklas, hon lär sig ett nytt ord VARJE dag, nästan iallfall :-D Vissa dagar hoppar hon över, men oftast äre ett nytt ord för varje dag! Klart & Tydligt åxo
Dagens ord är rapparen : AYO ! hahahaha....De låter så sött ! <3

Hon är en fotbolls tjej åxo, gillas inte :P haha, jag hatar / eller ogillar fotboll, men hon älskar det!
BOLL eller BALL som hon säger är favoritordet hon blir tokig så fort hon ser en boll, hon blir helt exalterad då de e fotboll på tvn, ball ball ball skriker hon då folket springer å jagar bollen, tragisk sport! hahaha :P
Så får hon välja barnprogram eller fotboll så väljer hon fotboll, helt inne i tvn blir hon!


Nemo han gillar åxo bollar :P

Visst e han fin min älskade Nemo! <3


Hon är åxo jätteduktig med bollar, kastar långt m m
Stark e hon åxo, dom förundras på dagis över hur stark hon är! :-D
Därför gillar dom åxo hennes mellan namn PIPPI (Långstrump) De stämmer in så bra på henne :-D

Hon e mysig åxo, kryper upp i mitt knä å vänder runt å sätter sig till rätta om ja sitter på golvet me hon *Mysogos*

Sen studsar hon som en groda/kängru då hundarna leker, haha helt ivrig blir hon!

Ne nu ska jag plocka undan efter dagens lek & stoj!
EN KANONDAG HAR VI HAFT!!
Allt e sååå lätt nu när vi e på dagis på förmiddagen!
Knappt nå disk eller stök att städa bort, LOVELY! =D =D =D

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0