What a day!

Fast jag städade igår så är det ett bombnedslag idag :-/
Å jag har verkligen ingen ork till att röja idag igen, lillan är grinig exakt hela tiden :-(
Hon kräver full uppmärksamhet å vägrade sova mer än ca 15-20 minuter på förmiddagen :/
Inte kul....
Man ska visst ha deklarera idag åxo :/
Så ja måste få tag på lillebror å åka in till stan å hämta ett papper å fylla i ...
Nu fick ja inte sitta här mera, hon sitter bredvid mej i soffan å e ledsen som aldrig förr..

Va nyss ute en snabbsväng me hundarna...Idag orkar jag inte mycke kan jag säga, å jag känner ju
på mej redan nu hur fördelningen kommer se ut under dagen :-/
Har huvudvärk å känner att jag har en förkylning på väg jag med...
Gahhhhh...
VILKEN DAG ! ! !

Bråttomt iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0