Vilken Värme ! :-)

Vilket väder ! ! STRÅLANDE SOL & HUR VARMT SOM HELLST! Underbart jue!
Vaknade vid 07 imorse av min lilla solstråle :-)
Hon sov inge värst vidare bra inatt å fick komma till min säng vid halv tre :-D
mamman va väldans trött imorse, men klev upp direkt å gick ut på långprommis på en gång, vi satt i parken en halvtimme ungefär. hundarna grävde, rullade runt å mös , lillan satt i gräset å lekte me min telefon & jag solade! :-P hehe

Sen mötte vi upp Mattias & jag gick å solade solarium medans han gick hem me ekipaget hundar+dotter!
Gick en turbopowerwalk hem, de värkte i benen & ja fick mjälthugg (eller hur de nu stavas) *Man är i form* haha :-D
Nu ska jag ge lillan mellis så ska hon få sova lite sen.

Får se vad dagen har att erbjuda!
Jag är iallfall grymt sugen på att äta TacoPaj idag!

Ut me er i solen nu alla Sandy Candy´s Bloggläsare!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: stora tjejen då :)

jadu vi har varit ute och gått, och Mira har sovit.

Vi ska snart åka in till umeå..

Gör ni idag då?



Kram

2009-05-17 @ 11:52:30
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0