Vi ska ha innedag hela dagen! :-D

Sådärja!  Nu har det blivit lite bättre :-D (Eller nu har jag tid att sitta här en stund, hämtade Mattias så han fick vara med henne ett tag)
Hon kräver att man är med henne exakt hela tiden, men de e väl så då dom e sjuka!
Sätter man hon i gåstolen å vänder sej om så börjar hon skrika/grina hysteriskt direkt :(
Så idag blire å bära å vara med henne exakt hela tiden , Slitsamt!
Men har man ett sjukt barn så har man!

Jag kommer säga till Mattias att vi ska/måste turas om idag, nu sitter han med henne, eftersom jag suttit me hon hur länge som hellst , vi har lekt å lyssnat på musik å myst! :-D
Hon e kelsjuk av rang nu då hon e dålig!
Men inge kul att hon ska vara sjuk :( Tur ja inte hade henne helt själv idag, så ja hade blivit tvungen å ta me henne ut i vagnen på alla promenader :-/ Längtar inte tills den dagen kommer kan jag säga....=/

Nu ska jag strax gå å göra gröt till snuttan!
Sen hoppas jag hon kommer att kunna somna en stund...
Hon ser ju jättetrött ut, men hon e bara hängig! :-/

Ja som hade tänkt mej en sväng in till stan idag me lillebror, blir inget av!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det blev så med tanke på att våran bebis sitter i säte. Vi gjorde ett vändningsförsök men dock utan resultat! Det är en tjurig en :)

Är allt bra med dig?

2009-05-04 @ 10:03:30
URL: http://aboutmellis.blogg.se/
Postat av: Den RIKTIGA SandyCandy

Jag blev riktigt arg när du hade valt det där domännamnet SandyCandy....det är ju mitt namn som JAAAAAG skulle haft =(=(=(=(=( jag är faktiskt allvarlig även om jag låter flum...

2009-05-04 @ 10:24:39
URL: http://intesandycandyiallafall.blogg.se/
Postat av: Den RIKTIGA SandyCandy

Nä tar du bort? :(

Kan du inte stå för att du snodde mitt domän?

2009-05-04 @ 10:33:31
URL: http://intesandycandyiallafall.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad pratar du om??!! Va jobbigt att jag har det namnet som du skulle ha haft! Tar bort? Vad tar jag bort??? Snodde DITT domän? Va har du för fel???!!!

2009-05-04 @ 10:51:12
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0