Vänner vs Ovänner! As Usual!

E verkligen såå glad att mamma kunde ha lillan idag, vi har fått gjort hur mycke som hellst här hemma !
Och vi har varit vänner jag & Mattias idag, han kom hit vid 13 tiden för att hjälpa till, skulle egentligen följa med han å sola solarium nu, men han blev sur medans han höll på å plantera om en blomma!
-Han sa, guud va mycke bättre den här kommer må nu!
-Jag sa, Jaa antingen de eller så dör den så som alla andra blommor du har planterat om gjort!



Med den här blomman framför mej, tänkte jag tillbaka på sist han planterade om 3-5 blommor, alla dog & det här är vad som blev kvar av en stor fin "garderobsblomma" (Den enda som e sparad från sista planteringen) För att Mattias trodde den skulle växa igen!

Efter jag sa de jag sa : Väste han att då skulle han minsann åka å sola själv, eller jag kunde ju gå dit om jag åxo ville sola (hade tänkt åka moppe med honom)
Så då va de slut på fröjden & packandet idag!
Han åkte & solade å sen vidare ut på vifft!

Medans jag sitter & Inväntar Lilla Maja, som snart kommer hem *Saknar henne enormt*
Men innan de ska jag ta en långpromenad me vovvarna!

Har en fruktansvärd huvudvärk ikväll :-(

TV KVÄLL IKVÄLL - Robinsson & EuroVisionSongContest  :-)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha, vilka gröna fingrar han verkar ha! Skrattade hemskt gott när jag läste! :P

Sen när du och sessan kommit iordning, så kommer gärna jag och Wilhelm på en play-date! ;)

Kramar

2009-05-16 @ 20:54:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0