Väderskillnad Umeå-Holmsund!

Markus kom hit vid 12 tiden :-P
De första han säger e : Va har ni för unk väder utei Holmsund?! :-D
Inne i stan vare strålande sol å varmt, men lite blåsigt! :-)
De va som en dimma på bron åsså körde man in i gråa osoliga Holmsund! hehe..

Vi åkte till Maxi så ja fick handla lite, smällde även i oss 2 cheese burgare från donkan! :-P

Nu sover lilla gullungen min!

Medans jag funderar på om jag ska göra ett storkok med Hemlagad spagetti & köttfärssås till lilla Maja :-P
I think i will!
Har ändå inget bättre för mej så :-D



Ja å gnutt innan vi for på Maxi! :-P
(Frisyren ville inte vara på min sida idag, hade god lust å fara i mössa) hahaha :-P

E less på både luggen & hårfärgen kan jag säga!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0