Utmanad! :-D

Jag blev utmanad av Johanna:

Tre saker som alltid finns i min/mitt;
Kylskåp
: Dricka, Ketchup & Kvaiar !!
Frys: Rostbröd, Pommes Frites & Kycklig fileer !!
Skafferi: Makaroner, Chips & Hårdbröd !!
Handväska: Smink, Mobiltelefonen & Cigg ( Har bara handväskan då ja festar och då finns alltid dom tre grejerna där i)
Sminkväska: Har ingen sminkväska!
Badrumshylla(skåp): Tops, Tandkräm & Smink !!
Förråd: Mattor, Kartonger & Gamla hästgrejer !!
Hjärna: Hundarna, Lillan & Allt som ska göras !!
Jackficka: Hundbajspåsar, Nycklar & Småpengar !!
Kryddskåp: Pommes Frites krydda, salt & peppar !!
Barskåp: Har inget barskåp!
Köksbänk: Trasa, Diskmedel & Diskborste !!

Jag utmanar: Lonta :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0