Sova & Sola ! :-D

Somnade rätt sent igår, ja måste lära mej att gå isäng tidigare, annars e jag sååå trött på morgonen efter...
Har sovit hela natten! :O
Fy faan va skönt vill ja lova, men de va nästan inte värt å sova hela natten å vakna till en lilla som låg å gallskrek i sin säng :O
Först blev ja helt chockad då ja vaknade av att hon skrek, när jag upptäckte att hon inte låg bredvid mej, insåg ju då att hon har sovit hela natten eller att jag inte har vaknat ifall hon har vaknat iallafall :-D
Men hon va helt hysterisk, hon skrek i 1 timme efter hon hade vaknat!
Ingenting va bra, nästintill olidligt att vakna till de där, då vaknar jag hellre flera gånger per natt...

Hon va säkert panikslagen över att hon va ensam då hon vaknade, sen kanske hon hade skrikit ett tag innan ja vaknade? de vet jag inte, vet bara att jag e sjukt svårväckt å eftersom jag e själv så får hon ju vänta tills jag vaknar av henne :-D

Ja vet iallfall varför hon sov hela natten, eller jag tror jag vet!
Läste på internet häromdagen att vissa barn gillar att sova svalt nästan kallt å andra varmt etc.
Så ja tänkte testa att låta henne sova utan pyjamas igår, å de verkade hon trivas me, ja har märkt innan att de verkar ha sett ut som hon har varit varm m m Så kanske därför hon har vaknat så mycke på nätterna?!

Vid halv nio kom mattias hem, då tog vi hundarna å lillan å gick iväg till solariet å solade :-D
Riktigt skönt!
På vägen hem satte jag mej me lillan å hundarna å bara tittade uoo mot  himlen, så fint! ! (vi gick hem medans mattias solade) satt ute i över en halvtimme å väntade på att han skulle bli klar :-D
Tillslut så somnade lillan, å hon sover än (på uteplatsen)
Så nu ska hon få lunch då hon vaknar :D

De blev inge packande igår, så de får bli idag istället... =D
Kammade Nemo imorse åxo, fy fan vilken päls hög de vart på golvet, hela han såg de ut som :p hahahaha

Nu ska jag gå iväg å vara duktig, ska nog eta en macka åxo så ja får nån energi :-D

Have a nice day!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0