Slitsam men Skön dag! :-D

Sådärja...Kom mej iväg till Skatteverket tillslut iallfall, Lillebror sov länge men direkt han hade vaknat kom han hit å hämtade upp oss :-D
Hade egentligen tänkt att lilla Maja skulle få va hemma eftersom hon e dyngförkyld, men de blev inte så, utan hon fick följa me , lillstackarn!
Hon är så slö å hängig idag! Men de gick bra å ha me hon ändå, hon va helt knäpptyst hela vägen, de enda som hördes va hennes snorande...Tycker så synd om henne idag :-( Inge kul å va sådär förkyld!
De e garanterat för att jag har slutat amma som hon blivit såhär förkyld, första gången hon e sjuk på riktigt nu!
Innan har hon varit dålig men inte som idag!

Efter papperet va ifyllt (sköönt när skatteåterbäringen kommer) så åkte vi hem igen, å for iväg å släppte hundarna, sen for vi å handlade :-D
Fast då fick gnutt stanna hemma me pappa!
Då ja kom tebax från handlingen å hundpromenaden gav ja lillan middag, hon har trots att hon är sjuk ätit jättebra idag!
Alltihopa alla mål!
Däremot har hon inte sovit mera än 15-20 minuter på förmiddagen, de e allt på hela dagen! !
Men hon kan typ inte sova, så sjuk e hon, ni vet då man e så förkyld att de verkligen inte går att somna :(
*Stackars lilla älsklingen min*
Hoppas de blir en kort förkylning de här, de e slitsamt :-/
Efter hon hade ätit middag kollade jag febern å då hade hon 38,6 så resan in till stan va nog inte så bra :-/

Sen gjorde jag grillkorv å pommes frites me stekt ägg! Fy fan va gott *Äkta vägkrogs krubb* Mmmmm :-P
Å nu sitter jag här, de svider i ögonen på mej, e sååå trött å ont i huvudet å slut i kroppen å ja gud vet vad, ikväll blir det nog en tidig kväll om ja ska orka me natten ( Hon lär väl inte lyckas sova många stunder min lilla tjej )
Men jag hoppas mattias orkar hjälpa till inatt, annars vet jag inte hur ja ska orka.. =)

Ja hade tänkt se en film ikväll, men vi får se om de finns tid till de eller inte, annars fåre bli imorrn :O)

Nu ska jag gosa me min lilla "orm" som ligger å knappar på min telefon å sparkar på datorn å ormar sej å har sej här bredvid mej ;o) Hon e lugn! Kors i taket...Kanske rätt skönt när hon e sjuk ändå, som idag inne på skatteverket så va hon helt knäpptyst å bara snorade å lät som en skadeskjuten fågel eller nåt, i vanliga fall sprattlar hon å håller låda som aldrig förr...Men sjuklings Jenna Maja e from som ett litet lamm, mellan åt iallfall :-P hehe...

Hoppas hon vill sova snart, fattar inte hur hon orkar vara sjuk å vaken hela dagen sen halv åtta imorse...GALET!


Puss Heeeeej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men stackarn! Hoppas det går över fort!!

Kramar

2009-05-04 @ 19:38:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0