Sköööna Sommarvärme!

Vilket väder !!
Riktig Sommarvärme :-)
Idag skulle man ha tagit med sej lillan & en picknickkorg och gått iväg till nån sandstrand å suttit ett par timmar...
De hade varit riktigt mysigt :-)

Va ute på en lång härlig promenad i sommarvärmen med Johanna & Evina imorse, fyy va varmt de var!
Kändes som vi va ute i typ 15 minuter, tiden går alltid så snabbt när man trivs å har det bra :-(
Hade kunnat gå flera timmar till, men plikten kallade så jag blev tvungen å gå hem å sätta igång med packandet!
Snabb pinkade hundarna bara när jag kom hem, dom va ute å bajsade imorse innan jag träffade Johanna så nu får dom klara sej medans vi får nåt gjort!

De blev en sen förmiddagstupplur för lilla Maja så jag hoppas inte att hon sover så himla länge, då blir allti framskjutet idag :( Å de e inge bra!

Nu äre dax å agera arbetsmyra!
Fast hellst av allt skulle jag vilja sitta ute å försöka få lite färg.. :-P hehe..

Hoppas alla har en skön söndag!
Fick sms av syrran nyss, ja skulle få nå grejer av henne som hon hade skickat med mamma :-D
Sen skrev hon att dom skulle på 4H gård med Max & Emma idag, sååå himla mysigt!
Ja skulle åxo vilja ha en kille som ville hitta på såna där saker med mej å Maja :(

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0