Mysig dag i solen, Barnfri eftermiddag! :-D

Idag har Jag, Maja & Hundarna suttit ute & solat lite på uteplatsen, men efter ett tag började det blåsa så mycke, så då vart de inte lika skönt att sitta där mera!

Här kommer lite Mysiga bilder----------------->














Mamma sms ade mej tidigare imorse och frågade om jag ville komma ut till dom en sväng idag, men eftersom jag har planerat pack idag så kände jag inte att det passade..
Men istället så kom hon och hämtade Lilla Maja!
Så hon ska vara hos mamma ute i Hörneå hela dagen ända fram tills 20 tiden då de e dax att sova :-)
Så jag ska verkligen ta tillfället nu att få gjort så mycke jag bara kan idag, med packandet!

På Återseende!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Det blåser här också, usch. Men har suttit ute hela dagen i alla fall :-)

2009-05-16 @ 15:37:42
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0