Mitt i Flyttandet!

Har mina bloggläsare saknat mej? ;) hehe..

Jag är mitt i en flytt med hundar & barn så de e lite svårt att hinna med att få dator tid, dessutom har min bärbara pajat (Men är nu lagad av snällaste å bästa Landström) så jag ska försöka hinna me å hämta den imorgon :-)

Hela brännbollshelgen har bestått av packa, städa & flytta grejer!
Fy fan va jag är slut med.
Lillan har varit hos barnvakt i princip hela helgen & kommit hem till sovdax, än har hon inte sovit borta nåt men ikväll blev de sent så mamma fick söva henne (iallfall börja) Hon gallskrek som vanligt i en timme innan hon somnade så jag fortsatte då jag kom hit till haga!

Ska sova här med lillan & hundarna ikväll & imorgon hämtar jag nycklarna till nya lägenheten! Wihiiiiiii :-)

Uppdaterar så fort jag kan & har lite tid över, nu ska jag gå å lägga mej snart så jag orkar med morgondagen!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0