Kan den här dagen ta slut nån gång.... :S

Hela dagen har blivit framskjuten idag...Å jag har värk i hela kroppen!
Börjar undra om jag har den där sjukdomen : Fibromyallergi eller vare nu heter?! :-P
Ja kommer på mej hela tiden att jag inte kan tänka klart, jag hinner knappt gå på toa, tillslut e jag så pissnödig att jag e nära å pissa ner mej, haha :-P Då får ja rusa på toan!
Speciellt idag, då hon först bara sov 20 minuter å då låg jag samtidigt , vilket jag aldrig mer ska göra! !
Jag behöver VERKLIGEN passa på att ha egentid medans hon sover!
Men ja va såå trött :-(

Jaja sen vart hon gnällig jättetidigt på eftermiddagen åxo, så ja gick å la henne, hon somnade direkt, men vaknade efter bara 40 minuter!
Så de har varit en väldigt väldigt jobbig dag, lillebror har inte hört av sej heller :(
Iof har jag haft / har telefonen på laddning inne i sovrumme å jag har inte haft en sekund över till nåt idag känns de som, inte ens gå å kolla på telefonen :S
Yeah Yeah sånna här dagar han man åxo ibland, livet kan inte vara en dans på rosor alla dagar heller!

Nu springer hon runt å gnuggar sej i ögonen den lilla spillevinken, haha :-D
Hon skrek å gnällde hela måltiden vid middagen åxo...Säkert för hon har sovit så lite idag!

Ikväll ska jag unna mej ett låååång bad när hon har somnat!
De e jag mer än värd! :-D :-D :-D

time to play again!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0