Jag ska börja baka! :-D Kul va?! :)

De var fortfarande soligt & varmt när jag gick sista promenaden med hundarna!
Solglasögon 19.30 på kvällen! Galet men Underbart! :-)
Jag har blivit kräftröd idag! :-P hehe..
Skönt att kunna njuta av sommaren i år! :-D

Pullan skickade bästa smsen tidigare ^^ Too lovely!
Middagen va dödligt god, e fortfarande proppmätt å känner mej smällfet!

Har bakat Rulltårta, har försökt komma på lite hemmaintressen & baka e både smart & gott ju!
De blir ju betydligt billigare å baka sitt bröd tex än att köpa på affären!
Så imorgon ska jag baka, nybakt bröd till frukost, hur gott är inte de?! :-D MmmMm... =D
Jag kommer påriktigt bli fattig kyrkråtta då ja flyttar, för hyran e sååå jävla dyr!
Lär ju tvingas flytta igen inom kort...Drygt, men vi får se, tar en dag i taget !


Nu ska jag snart kolla på Filip & Fredriks program, sen bada sen sova, e svintrött faktiskt!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0