Inte så många bra låtar!

Nu kommer de mest spännande, alla poäng som ska delas ut! :-) HiHi...
Har mest suttit & slö-kollat, inte lyssnat speciellt noga!
Men av snabbreprisen att döma så gillar jag Sverige, Portugal, Azerbaljan? (va nu de e för land), Malta & Finland !

Fick lov att ta upp Maja en stund tidigare, hon ville inte somna...Så ja myste lite med henne i soffan en stund och försökte igen sen, å då gick de bättre :-D

Spännande att se vem som vinner!

Jag är jätte trött, så jag ska gå & lägga mej direkt efter vinnaren e korad!

Sov Gott <3

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej, trevligt! :)

ja det är fint men jag kommer inte härifrån utan min sambo gör det. Jag är från övik. Så snart blir det flytt mot övik :) jag är överlycklig hihi



Hur gammal var dottern?



hoppas ni får en bra dag med massa bus

2009-05-17 @ 08:07:47
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0