Gustavianskt? :-P

Jag funderar på att ha ett matsalsbord i mitt vardagsrum nu då ja flyttar!
Men jag bara "funderar" hmmm..
Kanske för att jag tycker de e så drygt & på nå vis tråkigt att sitta i köket och äta!
Å inte allt för trivsamt att sitta i soffan me ett vardagsrumsbord som matbord, oskönt på nå vis!
Å jag älskar att äta i vardagsrummet framför teven, så ja kanske ska fråga pappa om jag kan ta farmors
gamla bord hon hade i vardagsrummet!
De dryga e bara att de e vitt ! Å hur möblerar man resterande då??
Vit tv bänk eller?
Vitt soffbord har jag aldrig haft, men de kanske man kan testa ha?

Eller va kan man annars ha för färg på tvbänk m m om man har de där vita matsalsbordet?
De e ju lite gammal stil åxo...Även värt en slant :-P hehe =D
Då borde man ju kunna klä om stolsdynorna åxo till nå matchande me de andra i V-rummet!

Har ni nå ideer tips på vad som kan passa så blir jag väldigt glad! :-D
Även om jag inte har bestämt mej för att ha bordet än :-P



Nå sånt här liknande bord är det, satt å kollade igenom blocket för nå bilder
men jag vet inte om jag blev lika förtjust nu då ja såg dom, vad passar till de
där lixom?! :O Ingenting!
Nee de e verkligen inget sandra bord, men me nya stolstyger, kanske nån rya matta under,
Nån snygg duk & nå annat snyggt på bordet & nån galet snygg stor lampa ovanför så kanske
de inte blir så dumt?! :D

Gud va de snurrar inrednings ideer i mitt huvud idag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjena bruden!

Blir lite fundersam när ja läser din blogg..ska du å lilltjoppas pappa flytta isär? otroligt snygg hemsida måste ja ju säga!! hur bar du dig åt?? :) kraaaaam

2009-05-09 @ 14:01:46
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Matsals bord är inte alls dumt, det har jag alltid haft, nu bor jag för trångt för ha det dock...

2009-05-09 @ 15:58:05
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker det du har på bilden är fint :) faktikst... gillar när det är lite äldre, jag har ärvt mitt... de nya man köper i affärerna är så stora och klumpiga tycker jag! =)

2009-05-09 @ 16:17:24
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0