Godkväll!

När jag inte uppdaterar bloggen flera gånger per dag så glömmer jag bort så mycke... :-)
För er som inte vet så har jag minne som en guldfisk!
Ni vet guldfiskar sägs ju ha typ 1-2 eller 3 sekunders minne, minns inte vilket av de :-P ha ha
De e ju därför som dom kan vara i en liten skål, för när dom har simmat från ena kanten till nästa så minns dom inte
att dom va där nyss, de blir som ett nytt ställe för dom hela tiden :-P

Å lite så e jag med :-)

Nu ska jag dricka en baccardi så jag kan sova gott inatt!
Har sovit så himla dåligt dom senaste nätterna, fast jag e själv i sängen så ligger jag och trängs med Maja på ena sidan, bäddar inte ens upp den andra sidan, å även fast jag tänker de varje dag så glömmer jag bort de, men samtidigt så vill ja ligga nära min lilla tjej, vi myser å delar täcke :-P hihi.. *SÅÅÅÅÅ MYYYYYYS ÄRE*

Kulturnatta ikväll åxo, de lär ju krylla av folk på stan, e sugen på å vara där jag med, lite iallfall :-D
Men nu lever man ett helt annat liv å jag trivs ju såklart jättebra me de åxo, de e underbart å leva för någon annan!
De e bästa livet, jag trivs & de e så himla underbart att ha barn, jag längtar redan tills jag kan skaffa fler!
Skulle önska att jag hade ett fast förhållande nu så jag kunde skaffa alla barn jag vill ha på en gång å sen veta att "ne nu ska jag inte ha några fler barn mera"
För efter att ha varit gravid 1 gång så vill ja inte nu återgå till att knappt minnas å sen skaffa fler, utan jag vill återgå efter alla barnen e födda! Haha :-P
Men de e lite svårt då man e själv :D




För att min lilla tjej e sötast i hela världen!


Bästa hundarna som finns!

Jaja....Sov Gott inatt!
Jag SKA komma isäng vid 23 tiden, så jag slipper vara så trött imorgon! :-D



Puss Godnatt Hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Joo de de kommer ja att göra :) Vet som sagt vilken sits du sitter i bortsett från att ja inte hade två hundar då förstås. :) Duuu ikväll så har vi gjort en premiär på minigolfbanan och käkat en middag å olearys! :) du då?? adda mig på msn: j[email protected] kraaaam

2009-05-23 @ 22:32:46
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha näe men där hade hon fått prova äta lite blåbärsgröt själv, hon var så sur så då fick hon äta själv å drog av skeden å slog så de for på brickan å kladda å grejja :S inge roligt å tvätta hon sen, hon har fått tag på skeden flera ggr idag å de är fan inte roligt sen, hon kladdar ju i håret å överallt :S

2009-05-23 @ 22:41:12
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0