............

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? 
Varför väljer vi att bråka & slåss när känslorna svallar - Boken heter MENINGEN MED LIVET!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? 
Majas omtyckta aktivitetstavla, ligger bra till hands så hon kan underhålla sej me den medans ja sitter vid datorn. hehe

3. Vad såg du senast på TV? 
Våra bästa år :-D

4. Utan att se efter gissa vad klockan är? 
Vid 12 (Kollade nyss på den) Klockan är Kvart över ser jag nu :-P

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Thules Snarkningar (han ligger nedanför mej) Även teven som är på!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
På hundpromenad med thule & nemo!

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen? 
Sneglade på teven :-D

8. Vad har du på dig? 
Svarta Nike mjukisar, grått hellokitty linne, vita tubsockor
:-P hehe

9. Drömde du något inatt? 
Jaa men jag minns inte vad just nu!

10. När skrattade du senast? 
Igårkväll, när jag gjorde som mattias brukar göra (han hade lagt upp gardinstängerna på bordet å jag gick in i dom så dom rasade ner *Värsta smällen* så gjorde ja som han, ba: bra mattias smart ställe å lägga stängerna på, skyllde ifrån mej å han blev galen å faan va bra jag mådde, ja skrattade som aldrig förr! han skyller alltid på mej om han gör nåt fel eller river ner nåt m m

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
 
En tavla å en massa betongkrokar från där jag har plockat ner tavlor!


12.  Har du sett något konstigt sista tiden? 
Ja en kille som såg skum ut...haha

13.  Vad tycker du om den här utmaningen?
Inget speciellt, perfekt tidsfördriv medans ja väntar på att lillan ska vakna

14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
De minns jag inte
 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Allt jag behöver & vill ha...Dvs MYCKE !

16. Berätta något om dig som folk inte vet om?
Jag har arbetat som special lärare till en tjej som gick i sjuan eller åttan tror ja de var :-D

17. George Bush?
va är det med han?

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicknamn?
De blir nog nåt på M skulle jag tro eftersom lillan heter Maya, Blire en kille nästa gång ska han nog heta Mio !

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Varför inte :)

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
 
Nu vaknade lillan, måste kila iväg...=/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0