Det Susar i Säven!

Shit va de blåser/Stormar ute!
Kom nyss in från en MEGALÅNG Promenad! Skönt när det värker i benen...hehe :-D Motion, Motion!
Höll på blåsa bort nere vid vattnet!
Hundarnas päls stod åt fel håll i vinden! haha :-P

Nu ska jag bara ge pluttan min välling & lägga henne, sen ska jag passa på å bada innan Mattias drar iväg!
Jag är dödligt trött idag, har glömt bort hur trött man blir när man sover så lite & dåligt på natten som jag gjorde inatt & ändå måste kliva upp med sin tuppiga gnutt tidigt på morgonen!
ZzzZZzz...

Ska ändå ha TV kväll ikväll, de e så mycke bra på TV att se

Att välja på :

20.30 BARNMORSORNA NORGE
Bra!
21.00 BRÖLLOPSFIXAREN Rätt så bra!
19.30 HALV ÅTTA HOS MEJ Rätt så bra!
20.00 RENT HUS Rätt så bra!
20.00 DET OKÄNDA Bra!
21.55 FRÅGA OLLERätt så bra!
22.25 GIRLS OF THE PLAYBOY MANISON Rätt så bra!
22.00 THE ULTIMATE FIGHTER Bra!

De e några bra program att välja bland :-D

Ne nu ska jag gå å ta på lillan pyjamas & byta blöja & göra välling å lägga na i sängen! :-D
Undra när jag ska ha tid å bada då?! Ja som vill se Teve programmen :P hihi...
Får försöka bada direkt ja har lagt henne så ja inte missar så mycke :-D

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt med en tv kväll =)

2009-05-27 @ 19:45:00
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: lonta

Klart du ska vara med, var inte det någon tradition? :D Oh men då är det ju redan på måndag! spännande, får du ta massa kort sen så man får se hur du bor, men läste om hyran hua vad hög! Skulle jag aldrig klara av, min är på 3700 tycker jag är lagom :) Jag hoppas med att ni kan komma o hälsa på! Så jag får skämma bort din lilltjej lite hihi :) Och angående din andra kommentar, ja visst äre coolt att kunna beställa på internet, beställde hem pizza idag hihi :D puss!

2009-05-27 @ 21:16:52
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Erika

det är så tråkigt att vara ute då det blåser så jäkla mycket :P..



vad har ni gjort idag?

kram

2009-05-28 @ 18:26:49
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0