Den här dagen har varit helt underbar!

Guud vilken helt underbar dag de har varit idag - De kunde jag verkligen inte tro när jag vaknade imorse !
Va sååå skönt att vara helt ansvarsfri gällande lillan i 2.5 timme *ahhhhh*
Går knappt å förklara med ord!
Fast de enda ja fick gjort va att först ligga å lata mej i soffan sen gick ja me hundarna till Johanna & Evina va väl där en 45 minuter eller nåt :P
Sötaste lilla evina har blivit tvärstor, snart sitt nog jag å johanna i köke å prata om hur de va då dom va små, som vi gnällde å kämpade på, haha...=D
De går verkligen undan, men de blir roligare å roligare för varje dag :-P

Lagade middag då ja kom hem från Johanna & hundpromenaden, Korv i Ugn med Potatis !
Skönt å kunna stå å laga i lugn å ro utan den där inre stressen man har hela tiden då man har småttingar som ska passas upp hela tiden :-D
Thule å Nemo njööt av att få ha sin matte ifred åxo, Ja märkte de så himla tydligt!

Matade lillan då hon kom hem, hon va döhungrig! :-D Å de blev lite sen middag, men de gör inget (annat än att hon kanske skiter ner sej inatt) hehe :-P
Lillebror har åxo varit här å lämnat nå flyttlåder + nå ballonger till Maja med hennes namn på :-P Fniss! ! !
Åkte en sväng me han åxo...Å gjorde en "grej" =)

Lillebror kläcker ur sej till mej : Va fan skicka du sms imorse att de va sommarvärme ute idag för?!
De har ju inte varit ett dugg varmt, svinkallt för fan!
Jaamen de va kokhett imorse vid 8-9 tiden då ja va ute me hundarna juh!
Men sen blev de molnigt å lite småkyligt å sen regnade de en skvätt åxo :S

Nu ska jag underhålla min lilla tjej tills hon ska sova för natten :-D
Fast vi ska åxo ut på en sista promenad me hundarna innan hon somnar, men de e bra tidsfördriv :-P

Just de ja, sms ade me mamma tidigare idag åxo, å de blir så att vi åker till haga å bor där ganska snart :-D
Så fort allt e packat så åker vi....Skööööönt å få komma in till stan!
Hade egentligen tänkt åka in till stan imorgon, men jag tror de e bättre å ha en packdag, mjaa får se hur de blir! :-P

Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0