Barnmaten blir Hundmat!

Hon ville inte sova nån lång förmiddagstupplur, snart dax att ta bort en sovtid för henne känner jag :-D
Men de får bli nån gång efter flytten då vi har kommit i ordning å så!

Lunchen åt hon inte mycke av, testade med de hemlagade idag igen, men jag känner redan nu efter bara 2a försöket (förutom de gånger jag testade då hon va mindre) att jag inte kommer ge henne de nå mer, de får bli Hipps burkar istället!
Hon tycker inte om hemlagad mat & det är riktigt jobbigt psykiskt när hon inte äter nå mycke, hon vill inte gapa hon vill helt enkelt inte ha, hon spottar tillochmed ut de, vilket hon aldrig har gjort förut!
Så nu får hon lite småfika här mellan åt tills det blir middag, de förstör såå mycke då hon inte äter upp hela portionen :(

Så nu blir Storkoket av barnmat hundmat istället! :-D
Dom lär ju bli glada iallfall :-)

Nu ska vi ut på prommis i de småkyliga vädret!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej:)

Ja vi gillar namnen jätte mycket :)

Det var en liten Ronja direkt vi såg henne :)

Vad är det eran lilla tjej heter?

Ärret ser jätte bra ut. Jag mår jätte bra, va ju uppe och gick samma dag som jag opererades. Jag har även lite svårt att ta det lugnt. Men jag är ute och går långa promenader och det är inga problem.

Hur mår ni då? Vad gör du och lilltjejen om dagarna? För visst är du mammaledig?

KRAM

2009-05-21 @ 13:40:58
URL: http://aboutmellis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men gumman ge inte upp me Maja´s matprotest :) De är bara å härda!! Du är mer envis än hon! :) Kraaam

2009-05-21 @ 15:19:05
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0